Inget bråk med symaskinen


Ojojoj, det är nästan så att jag förtjänar en stor applåd, för jag har, tro det elelr je lyckats att sy upp min kjol. Ja, det var typ ett halvår sen jag köpte den, men den har haft sin plats i garderoben och inte på mig. Den kändes lite för lång, men nu är det bättre så den är klar att börja användas ! :)  Att jag lyckades med det här utan att behöva bråka med symaskinen, ja det är ett lyckande i sig.

Tack Mira & Julia för en helmysig eftermiddag på deed. En lång pratsstund, det behövdes verkligen. Jag älskar er, tjejer :)<3

Ja, veckan har flytit på och imorgon är det fredag, sen helg ! Grymt skönt.

/ Sara

Kommentarer
Postat av: juliaalalalal

Det var mysigt på deeeed♥

2008-11-27 @ 21:36:32
URL: http://juliafrejd.blogg.se/
Postat av: viktoria nordenberg

det blev ju riktigt bra ju!! <3

2008-11-28 @ 10:35:46
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0