Fredag :D

Hejhej
Fredag idag. Hur skönt som helst, och det tror jag inte att jag är ensam om att tycka... Veckan har gått sjukt fort, vilket är skönt eftersom att jag vill ha jullov.
Dagen började med ett besök hos tandläkaren. Hm, mindre kul, men vad gör man inte för att få slippa tandställningen ... Fast det gick fort där idag, det som tog längst tid var att få igång deras dator som krånglade. Jag fick en ny tid, redan på tisdag, och jag hoppas att jag då blir av med min tandställning för gott ...
Sen skjutsa pappa in mig till skolan, där jag var med de sista fem minuterna på matten. Nödvändigt - nej inte direkt. Efetr följde en håltimma på 3 timmar ... Först hem till Adde, sen tillbaka till skolan. Spanskan fick avsluta denhär veckan, efetrsom att historian var inställd.

Tidig buss hem, vilket är ovanligt ...
Ikväll dras det till Adolfsberg, först till Viktoria, sen träffa Julia för att sen dra vidare till en kompis till Julia :) <3 Filmkväll + singstar är planerna.



Gammal bild, men älskar fortfarande tröjan/jackan på bilden (y)



/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria

jag älskar också den där tröjan!! :D <3

2008-11-08 @ 13:58:52
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0