drip, drop

Heej
Uuusch, hata vädret ! Regn, regn och regn ... Mysigt när man är inomhus men däremot inte om man är ute. Det kan jag minsann lova er, efter att ha väntat på bussen till gustavsvik i regn och sen gå från hållplatsen till badet var ju inte det roligaste. Jag fick gå med helblöta strumpor resten av dagen sen -.-

Livräddning var det som gällde på Gustavsvik, typ bogsering av en annan person och så. Det gick väl bra, för Julia och jag är ju bara så bäst ! :D

Nu måste jag verkligen se till att göra ngt vettigt, som att skriva klart samhällskunskapen som ska vara klar på torsdag, ja, jag är ju då inte lika snabb på att fixa klart den som Viktoria är, för har man Andreas i sin grupp kan man ju inte alltid räkna med att man utnyttjar tiden till fullo... 




Ja, ser ut som en skrämd hare, men jag måste bara säga att jag älskar skjortan ! Ibland är det allt bra att ha en lillasyster som man kan sno kläder av ... hahah

/ sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0