yes, här vare varmt (y)

Hellu :) 
Värsta varmt idag med, så skönt ! (y)  Fast det blev inte så mkt sol för min del idag tyvärr ... Istället var jag duktig o städa lite in da house ;)  och eftersom det är min dag imorgon, yes jag fyller äntligen 16 , så kom min lite speciella mormor & morfar och hälsade på, hahah ... Det blev glass, ett självklart val en solig dag, om ni frågar mig.

Träffade också Olivia bääjb idag :) <3 Det är ju våran tradition och ses den 25 juli, eftersom det är dagen mellan våra födelsedagar (y) Så det blev mys på Bara Vara ett tag :) <3

/ Sara


Kommentarer
Postat av: Vickan

2008-07-28 @ 08:59:48
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att vi 3 får hitta på ngt ngn dag (a) :) haha, alltså du, jag o elin ;) <3

Svar: jaa :O absolut !! det måste vi verkligen <3

2008-07-28 @ 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0