3:de natten i tält ...

Hallu :D
Yes, då var tredje natten i tält den här veckan avklarat! Det var faktiskt riktigt kul, fast det är det ju alltid tillsammans med Malin & Emelie :) <3  Fast den här gången hade vi ju en liten bonus, haha, Malins pojkvän Henrik (y)

Jag har kommit på att jag hatar myggor, men det är det nog inte bara jag som gör. Speciellt inte efter våran tältning ... Det verkligen krylla av dom ! Men bra som vi är så lyckades vi hålla nästan alla mygg utanför vårat tält, tummen upp för det (y)
Haha, sen flippa Emelie och jag ur lite grann, började sjunga en massa olika låtar, så jag kan slå vad om att båda kommer ha lite halvt ont i halsen imorgon !
En sak som vi alla märkte i tältet, är att jag inte är så bra på att prata när jag är trött, för jag fick ihop en mening på ngt konstigt sätt... Eller, jag fick inte ens ihop den, hahah !  "vilket linne hade jag då, fick jag en känsla av ... "   Ja, en riktigt fin och passande mening alltså... !

Malin & Henrik i vårat, tro det eller ej, nästan helt myggfria tält (y) ;)



Imorgon bär det av till Stockholm, tillsammans med Malin :) <3 Kommer hem på söndag kväll igen ... Det betyder att jag kommer att träffa Malin i sammanlagt 8 dagar i sträck, från i lördags tills nu på söndag :) Men man tröttnar aldrig på den tjejen alltså ! :)

Ha det  / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0