Skrattanfallens dag ...

hallu ;D
Två riktiga mysdagar har det varit, om ni frågar mig. Hemma hos farmor och farfar var det roligare än vanligt, jag tror inte att jag behöver säga ngt mer än "skrattanfall" ...  hahaha, men det är klart, det är svårt att ha tråkigt när Emelie och Malin är i närheten :)

Sen drog vi med all packning till Unden. Och tro mig, det var inte lite packning heller ! Det både kändes och såg ut som om vi hade utrustat oss som om vi skulle vara borta i flera veckor, men sanningen var ju att vi bara skulle tälta en natt ...
Jag kan förkorta kvällen med tre ord ; hunger, skratt och toalettbesök. Hahah, det låter ju inte allt för kul, men det går som sagt inte att ha tråkigt när man har sällskap med Emelie och Malin :) <3
Natten kändes oändligt lång på mitt hårda liggunderlag, men det gick ju det också ... Morgonen kändes lite smått seg, kanske för att jag kände mig nyvaken i ett par timmar ...  hahaha (y)  Men jag vakna till ordentligt när vi kasta oss i vattnet !

Sen blev det att, lite halvt stressade, skynda hem eftersom Citruz skulle komma hit :) <3 Det var bara lite synd att Vickan fastna i sommarstugan ;/ <3 Det var en superlyckad kväll, enligt mig iaf ! :) Tack för allt tjejer ! <3

Nu ska jag faktiskt ta och sova, är ganska trött efter en natt i tält ...
NattiNatti ;)   / Sara

Kommentarer
Postat av: Vickan

Är så jäkla sur att jag inte kunde komma alltså "/ hade varit hur mysigt som helst ju!!!!!

Och jag som hade filmen och allt......sry <333333

BTW, hahahaha de låter som jag blev inlåst i sommarstugan hahahahahahhhaahahha. pussssssssssssssssssssssssss love yaaaaa <3

2008-07-28 @ 09:02:31
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag vet inte riktigt om jag hinner denna vecka. beror lite på min syster när hon åker hem till uppsala igen och lite sånt "/ men emma sa att du och emelie inte kunde komma till mig på fredag, men om jag ändrar till lördag kan ni då? :) <333

2008-07-28 @ 13:03:25
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0