det var på tiden ...

Hellu,
Kände att det var på tiden att börja blogga, har funderat på det ett bra tag nu, det har inte ritkigt känts som om jag har haft tid förut, men det är ju inte annat än perfekt att börja nu på sommarlovet :)


Vill bara säga att jag har världens bästaste sommarjobb, DANS !  Så kul alltså, o det blir ju inte direkt sämre av alla underbara människor som man jobbar med :)  Lite sorgligt på ett sätt att det är sista veckan nu,  man har liksom träffat alla 11 personer nästan varje dag i snart 4 veckor.
Så jag tycker att alla kan pallra sig iväg till Nya Teatern, Örebro, torsdag, fredag eller lördag för att kolla på resultatet av allt jobb vi har lagt ner, vilket har blivit en grymt bra dansföreställning ! :) 



 SeeYa /  Sara


Kommentarer
Postat av: matilda

ha en trevlig kväll :)

2008-07-14 @ 21:37:19
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har några bloggdesigner som jag vill bli av med, kolla om du är intresserad :) http://naztysbunny.blogg.se

2008-07-14 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0