16 nu (y)

Haallu :D
Yes, då var man äntligen 16 :) 

Strax bär det av till Svartå. Eftersom farmor också fyller idag, yes jag är hennes bästa födelsedagspresent ngnsin hahah ;) , så ska vi hem till farmor & farfar. Grattis till min kära farmor o till mig själv ! :)  Det som är lite halvt lustigt är att jag fyller på min farmors födelsedag, Emelie på våran morfars pch Malin på min pappas (y) hahah ;D  Det kan ju vara vääääldigt kul och veta ...

Det blir att fika hemma hos dom, och tro mig, det brukar inte vara lite fika heller ;O  hahah, så man är jämt mätt så man nästan spricker när man åker därifrån ... hahah ;)
Tur att min underbara kusin Malin kommer att vara där också, annars hade det nog blivit lite långtråkigt.

Efter allt födelsedagsfirande blir det att dra iväg till Unden med Malin :) <3 Vi stannar där en natt, tält ni vet (y) hahaha ;D Det kommer bli riktigt mys med Emelie o Malin, och en massa sol & bad :) Och när vi kommer hem imorgon då blir det myys, med poolbad, grillning och film tillsammans med Citruz ! <3  puuss på det alltså ! :)

SeeYa / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0