Utsidan som räknas? ;)

Helluuu
Nu är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Städat hela mitt rum idag + bäddat rent i sängen, och jag har till och med vädrat täcket och så. Guuud så bra jag känner mig (y) hahah ! Jag fixade också med min prishylla, eller ja, förut var det inte direkt ngn prishylla, utan en hylla full med saker...



 
Så här fin har den nog aldrig varit ! ;)


Det jobbigaste var att jag inte riktigt visste vart jag skulle göra av alla mina saker som jag hade på den där hyllan ... Så det blev inslängt i ett skåp, hahah, så det vill man verkligen inte öppna ! Då kommer allt komma flygandes mot en, eftersom jag var tvungen att mer eller mindre proppa in sakerna ... Men men, på mitt rum är det inte insidan som räknas utan utsidan ! (y)

Ikväll måste jag verkligen sova tidigt. Jag ska upp kl halv 5 imorn, ska med ett tåg som går strax efter 6 från Örebro ... Det blir nämligen Köpenhamn imorgon, fast bara över dagen. Däremot kommer det mest bli att sitta på ett tåg hela dagen, eftersom det tar 5 timmar ner, och 5 timmar hem ...



/ Sara

Kommentarer
Postat av: viktoria

Haha, så är det i mitt rum också (att utsidan räknas, inte insidan) hahaha ;) hm..sånna där svarta dans-prydnader har jag också kollat på, sjukt fina är dom ! :) <3

2008-08-12 @ 15:43:47
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0