syster-dag ...

Hallu
Det har varit en riktig "syster-dag" idag. Först imorse en promenad på 5km med systra min, sen film o vidare till Haga för att simma och sola. En mysdag med andra ord ! :)

Däremot har jag bad news, jag har ont i mina knän :O Det är verkligen inte bra när man snart ska börja dansa och allt ;S Har haft det i en vecka nu, och det har inte blivit bättre, snarare tvärtom ... Men jag får väll hoppas att det ger sig snart.

Nu ikväll känner jag för att bara ta´t lugnt, titta på film, sitta vid datorn och sen kolla Sex and the city såklart ! ;) Tror inte att jag orkar ngt annat just nu ... Men först blir det att ringa lite hit och dit, haha, först till Elin och sen till Olivia :) <3



  hahah, en vääääldigt snygg bild från Sthlm ...



Fyll inte ditt liv med drömmar
fyll dina drömmar med liv istället !
 
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0