Step up 2

haaalluuu

Kom ganska nyss hem från en helmysig dag med Vickan :) <3 Först tog jag bussen från Vintrosa, och när jag väl kommer in till stan märker jag att jag precis har missat både 11an och 31an ... Så det blev att stå ute och vänta i typ 20 minuter på bussjäveln, och självklart, pricken över i:et, så börjar det störtregna och blåsa så inåt helvete, men som tur var stod jag under tak (y) Alltid ngt ;)  Och sen funkade ju självklart inte mitt busskort först heller, när busen äntligen hade kommit... Tredje gången jag stoppar ner kortet funkar det, 3:de gången gillt med andra ord. 
Men när jag satte mig på busen blev jag på bättre humör iaf, man kan ju inte vara annat än glad när man ska träffa Vickan :) 
Hemma hos henne blev det filmmys med Step up 2, en så sjukt bra film ! Den kan jag verkligen rekommendera för er som inte har sett den ;) 
Och så blev vi grymt taggade på England och dansen. Tänk att vi är 15st som ska åka till England och tävla i höst, hur bäst är inte det ?! :)  Längtar till tusen nu alltså ! 

Dagen var guuuuuld ! <3 


/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0