Springa till Latorp ? ;)

Haaalluuu
Jag och Olivia är ju så jävla bäst alltså ! :) Satte ihop hennes nya säng helt själva, hur bra är inte det på en skala 1 -10 ?! ;)   hahahah, och sen skulle vi ta ut hennes nya bäddmadrass ur förpackningen och herrejävlar vad vi kämpade, hahaha, det tog oss säkert 10 minuter ! Fast det kan ju bero på att vi skratta som tokar också ...

Bella är ju också lite rolig hon :) Jag ska springa till Latorp, eftersom jag är för lat för att springa in till Örebro, och där ska hon möta mig och peppa mig resten av vägen ! ;) hahahah, för skön du är Bella !  Vi måste verkligen ses snart igen ! <3

Nej, nu måste jag försöka få tag i Elin, om pappa ngn gång kan prata klart i telefonen vill säga !

/  Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0