regn vare här !

Haalluuu
Jag kan ju bara upplysa er om att det SPÖREGNAR, om ni inte har upptäckt det än alltså ... Kom nyss in från att ha varit ute och sprungit. Min ljusgråa tröja var mörkgrå innan jag hade kommit fram till spåret, hahah, så just nu sitter jag här som en dränkt katt. Fast det är faktiskt mkt skönare att springa när det regnar, däremot hade det inte gjort ngt om det hade regnat lite mindre än vad det gjorde, hahah men iaf ... Och sen var det första gången jag sprang på kvällen den här sommarn, och det går så mkt lättare än om man gör det på morgonen, så det gick riktigt lätt idag med andra ord (y)

Sov ju hos Elin tills idag då :) Det var riktigt roligt, och så hade vi såklart mys med film o så ;) <3 Vaknade av att jag hörde Elin sitta och knappa på sin bärbara dator, hahah, fast det var ändå bra att jag vakna då :) Så jag klagar absolut inte ! <3  Det blev en sen frukost eftersom vi, när jag hade vaknat, kollade klart på en film som vi började på kvällen innan... Sen blev det upp på stan en sväng. Efter ett tag kom faster och hennes man och hämtade upp mig och vi drog till IKEA ... Och jag vill verkligen ha en ny säng ! För er som ville veta alltså ;) Har tänkt mig en sån som Olivia köpte nyss, för då vet jag hur man sätter ihop den ;)  hahahah, man får inte vara dum inte !  Det blev också en snabb sväng in på marieberg, träffade farmor & farfar där och sen bar det av hemmåt ...




To the world you may be one person

But to one person you may be the world




/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0