Olivia todaaayy ! :)

Hellu
Hitills har jag faktiskt hunnit med och springa en sväng i spåret, tummen upp för mig alltså (y) Jag känner att det är dax att komma igång tills dansen börjar, så även om jag har sprungit förut under sommarn och dansat har jag ju också gjort, så kände jag att det liksom var dax att satsa på det ordentligt. Med ordentligt menar jag styrka + löpning varannan dag och jag har också bestämt mig för att lägga godiset på hyllan. Jo, tro det eller ej, men jag har faktiskt klarat mig utan godis i ett halvår i sträck förut, så jag ska klara det den här gången med ! Tills julafton blir bra, för då måste man ju äta godis, det hör ju liksom till...  hahah !

Och jag skiter i om mina knän gör ont, för jag tänker inte sitta still, så det så ! :)

Nu blir det att hoppa in i duschen och sen fixa mig och så, för sen tar jag bussen in till stan och sen vidare till Olivia :) <3 Riktigt roligt ska det bli, har ju inte träffat henne på snart 2 veckor ;O  Så det var på tiden tycker jag :)

Ha det   /  Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill också träna. Men jag är fan för lat. Men hurredudu. Hur är det med knäna? välkomen in i alla våras gäng. Fan alla har ju problem med knänen. Dem borde verkligen inte få finnas. <3

2008-08-06 @ 15:31:26
URL: http://emmabjorndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0