Köpenhamn

hallu
Igår blev det som sagt Köpenhamn. Trött som satan masade jag mig upp ur sängen när klockradion ringde kl halv 5 ... På väg ner till Köpenhamn gick tågresan faktiskt fort. Kanske berodde det på att jag var så pass trött och seg att jag satt och halvsov hela vägen ... Nere i Köpenhamn möttes vi av regn, regn och åter regn. Det blev en sväng på stan med paraplyerna uppfällda, hahah ! Jag med mitt rutiga paraply kämpade mig fram bland allt folk, men roligt var det iaf :) 

Lång, halvsegt och fruktansvärt kallt kan beskriva tågresan hem. Men efter mer än totalt 10 timmar på tåg kom vi iaf äntligen hem.
Dagen var riktigt rolig, men nu är jag ganska trött på att sitta på ett tåg, och det kommer jag nog vara ett ta framöver ... 


/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0