Ja, då var man blond igen ...

Haalluu 

Det blev inte riktigt som planerat idag. Jag hade tänkt att bara vara hemma och typ städa och fixa lite, men när jag kommer ut ur duschen strax innan 1, säger Emelie att hon ska in och färga slingor hos frisören ...  Och då, smart som jag är, kom jag på att det är lika bra att jag gör det idag också, för sen när jag börjar få hela studiebidraget ska jag tydligen betala sånt själv :O  hahah, så då jag passade på ;)  Det blev lite stress innan jag äntligen satt på bussen, eftersom jag var långt ifrån klar en halvtimme innan bussen gick ... hahah, och jag som alltid brukar få stå och vänta på bussen i 10 år fick idag nästan halvspringa (y) 

Väl hos frisören blev det att dra på sig en sån där riktigt snygg mössa (y) hahhaah, så fula är dom :) Och ont gör det också, men det var det värt ;) Så just nu är jag blooond igen, fast det blir nog att färga brunt igen sen lite senare i höst ... 

Sprang på Emma och Bella på stan också :) Underbara tjejer det där alltså ! :) <3 



/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0