it´s raining men ...

 
Hallu :D
Kom hem från sthlm igår kväll, och det har varit riktigt najs alltså ! :) Skansen och Gröna Lund i regn + att extreme inte fungerade ... Det låter ju inte så kul precis, men Emelie & Malin gör allting roligt ! :)
Och hur glad blir man inte av den här bilden ? :)   min lilla söööt-Malin :) <3






Idag blev det bara att vara hemma. Kändes att det behövdes, har haft mer eller mindre fullt upp dom senaste veckorna :) Så det blev att kolla på Bröderna Lejonhjärta med min kära lillebror ;) Seriöst, det var säkert 10 år sen jag såg den filmen alltså ;O Tråkigt väder är det ju också, det känns ju inte direkt som sommar om man säger så ! ;/
Och så har jag kommit på att det är exakt två veckor kvar tills skolan börjar ... Jag tycker faktiskt att det ska bli ganska kul, tänk er att få gå i samma klass som Vickan alltså ! :) Hur bäst är inte det ?! <3

SeeYa    / Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0