Internet har aldirg varit så uppskattat ... (y)

Heeej
Nu sitter jag här hos farmor och farfar,.. var inte helt säker på om dom hade internet, men det hade dom allt, så tummen upp för det (y) Annars vet jag inte ritkigt vad jag skulle ha gjort, eftersom Malin är och tävlar för tillfället. Hoppas det går bäääst gumman ! :) <3

Igår blev det Malin för hela slanten, eller iaf tills hon skulle till stallet. Då blev det att gå tillsammans med farmor och hälsa på min gammelfarmor. Seriöst 94 år och så pass pigg, det är inte dåligt det :) Jag är ju aldrig där och hälsar på henne heller, har bara varit där en gång förut på typ ett år, fyy dålig stil ! Aja, var där en liten stund och pratade, sen gick vi hem igen :) På kvällen blev det att kolla Pearl Harbor, men jag orkade inte ritkigt kolla klart på hela, det var ju lite synd för jag tyckte faktiskt att den var bra, lite sorglig men bra :) Aja, jag får väl kolla ngn annan gång på den...

Sen i eftermiddag blir det dans :) Roligt, först gruppdisco och sen singel (y)


SeeYa  / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0