helg !

Heeej
Äntligen fredag. Så skönt att kunna sova lite längre än 5.40 ... (y) Dagen var bra, däremot var jag mer eller mindre halvseg hela dagen, menmen, får väl skylla på att jag gick upp 5.40 och fick springa till bussen också ... Svenskan idag var iaf kul (y) :)  + att våran spanskalärare inte verkade lika läskig idag som i onsdags ;) hahahha :D Uppsatsen gick ju kanske inte direkt så bra, menmen jag har iaf gjort den (y) Diagnosen i matte som vi hade igår, så att han kan se på vilken nivå vi ligger på, gick ju ganska bra iaf. Ett slarvfel blev det, annars alla rätt (y) 

Efter skolan träffa jag Elin på stan. Trevligt var det :) <3 fyndade som vanligt lite, fast idag bara en tröja, för jag känner att mina pengar bara flyger iväg, så jag ska försöka hålla i dom lite. Får väl se hur det går ... ;) hahah :D 
Sprang också på Viktoria och Sandra på stan ;) <3

Tack Viktoria, Mira och Julia som har gjort min första skolvecka till ngt bra ! :) <3



Jag & Elin, innan 9ornas bal ;)  hahah, lite roligt var det, för Elins mamma höll på och skulle ta ett antal kort ;) hahah :D 
Måste faktiskt erkänna att jag saknar Gumaelius lite ... Fast Rudbeck är toppen det också (y) :) 


/  Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0