Håltimma - ja, tack ...

Haallu
Kom nyss hem från dansen. Fri teknik var det idag, som jag egentligen inte kommer ha tid till att gå på, men dum som jag är provade jag första lektionen idag, vilket slutade med att jag är helt såld på bästa lektionen alltså :) Man får liksom lite variation från allt discodansande och det är ju inte helt fel. Men men jag ska gå på den lektionen när jag har tid, för skolan kommer ju först.... Hjälp, nu lät jag som min mamma :s  ...   hahahah 

Kan ju beskriva skoldagen med ordet SKRATT. hahah, fyfan vad jag skratta idag, speciellt på svenskan. Det är något speciellt med det klassrummet, för det var precis likadant i fredags ... För bäst att gå med så underbara tjejer, Mira, Julia och Viktoria, ni är guld ! <3  ta åt er va :)  + att vi hade håltimma från typ 9 till 11.30 idag, inte helt fel med inställd naturkunskap ... (y)

Nu blir det att duscha och äta och så, inte så mkt plugg idag, eftersom det för tillfället iaf är ganska lugnt i skolan ... Vi får väl se hur länge det håller i sig. 



dans är inte bara en hobby, utan också en livsstil ! 


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: viktoria

Glöm inte matten tills imorgon sara :)

btw, jag läser samhällskunskapen någon annan dag <3

2008-08-26 @ 20:30:30
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Matten är gjord (y) du, jag sparar också samhällskunskapen till en annan dag ;) hahah :) <3

2008-08-26 @ 21:09:02
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0