Guuuld-dagar !

Hellu
Igår kväll blev det ändrade planer för min del. Eller, jag hade visserligen inga planer för kvällen, men den blev liksom inte som jag hade tänkt mig.
Den blev så mkt bättre än förväntat! :) Jag & Bella bestämde att jag skulle komma till henne ändå igår kväll, och sen stanna där över natten (y) Det blev att sova i hennes husvagn. Riktigt mysigt var det, med Lilla Jönssonligan och Svensson-Svensson och allt ! ;) Fast vi sov typ bara 4-5 timmar, somna efter 3 och sen skulle vi upp kl 8 (y) Eftersom jag skulle träffa Elin på stan ... Men piggmörtar som vi är, kom vi faktiskt upp ur sängen, tummen upp där tycker jag (y)

Sen drog Elin och jag till marieberg, vilket var ett smart val p.g.a. vädret. Kan ju inte påstå att det kändes som sommar idag heller ... Köpte lite grejer där, och sen gick vi vidare till IKEA ;) Och efter att ha varit där får man ju världens lust att göra om på rummen, eller jag får det iaf ...  Eftersom jag tycker att mitt rum känns helt omatchande + att jag har saker överallt, har liksom ingen plats att ha dom på. Aja, någongång SNART ska jag försöka få lite mer ordning här inne ...

Sen gick vi till bussen i sveriges spöregn ! O herregud alltså, det verkligen vräkte ner, och Elin blev duschad av en bil som körde förbi ... Om hon bara hade haft schampoo o grejer hade hon inte behövt att duscha sen ;) hahaha !
Böt buss vid järntorget för att dra vidare hem till Elin en sväng. Det blev bl.a. Cluedo och lite sånt ;)

Och nu sitter jag här, mitt i röran på mitt rum och tänker på vilka riktiga guld-dagar det här har varit ! Ni betyder ngt enomrt tjejer ! <3

Learn from yesterday,
live for today,
hope for tomorrow



/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0