fågelskrämma :O

GodMorgon ;) 

En massa skratt. Det säger nästan allt om Olivias och min sväng på stan igår. Dagen var för bäst, en massa skoj tillsammans med gummsi :) <3 Pip-pip och bajsmannen (y) Det var minsann roliga grejer det ;) hahah !  jag älskar dig ! <3 

Igår kväll blev det också bio tillsammans med Emelie, Henrik och Malin. Barnhemmet blev det, en spansk film märkte vi när den började ... Alltså, det var bland den obehagligaste filmen jag någonsin har sett. Den handlade precis om sånt som jag tycker är hemsk, typ sånna som har dött och sedan spökar vidare i huset ... oh, fyfan, en jäkla spökunge som hette Tomas, som gick runt med en tygpåse på huvudet och såg ut som en fågelskrämma, jag hatade den ungen alltså ! Så jävla hemsk så det finns inte ! :O  hahah, men visst var filmen bra...



Nu idag blir det hem till Vickan. Det ska bli riktigt kul, dels för att jag inte har träffat henne så mkt i sommar och dels för att hon är en sån underbar person. Vilket betyder att det inte kan bli annat än bäst ! :) <3 


/  Sara 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0