Dans :)

Heellu
Kom nyss hem från höstens första träning. Sjukt skönt att vara igång igen måste jag säga. + att det var grupp idag, och det kan ju inte bli annat än ruuuuligt :) <3 Däremot känns det som om vi behöver göra om våran dans en hel del, så att vi nu börjar komma på pallen istället för i mitten av startfältet som vi i princip alltid gör. Det här ska liksom bli vår höst, då alla andra fruktar oss, hahah ! CITRUZ är alltså ett namn att komma ihåg ;) 

Hade egentligen tänkt att stanna kvar på dansskolan och köra ett pass till, fast singeldisco, men jag provar på fri teknik imorgon istället. Jag känner mig inte så jättepeppad på singeldisco måste jag säga ... Menmen, Vickan skulle säga om lektionen var bra, då kanske jag går nästa vecka. Får se hur jag känner då ;) 

Imorgon är det måndag igen, vilket betyder att det är skola igen. Helgerna går så sjukt fort ibland ... 


/  Sara 


Kommentarer
Postat av: sandra

& vem vare som kom på Citruz? ;) jo, jag, haha :D

2008-08-24 @ 18:25:27
URL: http://shiise.blogspot.com/
Postat av: Sara

sv: Hahah, ja, det är faktiskt värt att nämna :D <3

2008-08-25 @ 19:25:27
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0