dan före dan ...

Haalluu

Sista dagen innan skolan börjar igen, ja det är idag det ... Blandade känslor inför skolstarten måste jag säga. Det ska bli riktigt kul med en ny klass och ny skola, fast självklart kommer jag att sakna gumaelius och allt där ! Men men, skönt att börja om på nytt också (y) Däremot hade jag gärna sluppit själva pluggandet, hahah men det ska allt gå bra det med ;)  En annan sak som också ska bli skönt är att få ordning på vardagen ... Komma igång med dansen och så :) Den här hösten ska bli guuuuld har jag bestämt ! :) <3

Idag har jag mest tagit det lugnt, det brukar jag oftast göra dagen innan skolan börjar efter ett lov ... Det känns som om man laddar upp batterierna lite då . Det blev också en sväng till Linnea idag, och eftersom båda var lite halvsega blev det mys med film (y) Treeevligt det alltså :) <3

Jag hoppas att ni har tagit tillvara på sommarlovets sista dag, för nu är det nästan ett helt år kvar till nästa !  ;)


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: amanda

fyfan va jobbigt det är med skola! haha

2008-08-17 @ 23:57:44
URL: http://amandamattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0