Bussar som sviker ...

Hallu
Än så länge har jag inte hunnit gjort så mkt, bara en promenad med syster. Jag märkte då att det var mkt varmare ute än vad jag hade trott att det skulle vara, så hela promenaden blev en varm upplevelse ... hahah !

Jag har också kommit på att jag hatar hur bussarna från vintrosa in till örebro går. Speciellt på helgerna ... Det kan liksom vara flera timmar mellan två bussar, vilket betyder att jag idag kommer in till stan mkt senare än vad jag hade tänkt mig ...
Inatt blir det att sova hos Elin :) <3 Roligt, jajamänsann ! ;) <3 Så nu måste jag sätta igång att packa och fixa mig och så ...  Hoppas bara att det är okej för dig, Elin, att jag kommer in lite senare än tänkt, för så blir det tyvärr när bussar sviker ... ;)





Never give up if you still wanna try

Never wipe your tears if you still wanna cry

Never settle the answer if you still wanna know

Never say you don´t like him if you can´t let him go




/ Sara


Kommentarer
Postat av: Elin

det grö inget ;) så länge du kommer ät jag glad :P

2008-08-09 @ 12:53:08
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0